Saturday, October 23, 2010

The Opera House Mystery 18th gift


Hi :D!
The new opera mystery gifts it's kind of weird, isn't it? I'm not sure what it is, it looks like a stand or something like that. I will not use it for sure. It maches your decorations? Will you use it?


Share:

23 comments

vividragon said...

Yes, what is it?

Anonymous said...

It looks like the opera seats the box? I dont really know how to explain it. ;D

PwincessSara/Sara said...

Haha, Anonymous has it!
It's kind of one of them floors them theatre boxes. Kinda like one of these:

http://www.southjersey.com/articleimages/TheatreBoxBG2.gif

It's not really got a place in my suite :/

Avril14140/Mihaela said...

What is that?

I'm not gonna use it xD

Momijigal911 said...

It's Like When You Go To A Theatre To Watch An Opera Or Play, It's Like One Of Those Boxes That Are High Up That Rich People Sit In To Watch. It's Like A VIP Box.
Although I'm Using It As A Shelf!!

~ Alice

Romana/Romana.Dawn said...

IDk what is this..

iswim19 said...

Looks like an opera light. ;D

♥club.pink/Flavia♥ said...

I don't use it..is hard to find a place in suite

Winniegirl123 ♥ said...

It's a little more normal if you zoom in xD

Maggie / BeautyBxxtch said...

It's kind of cool looking but I have no use for it :L

Princess__17 said...

Same here... I have no use for it...

Foxy_Roxie said...

Its a theater-top thingy.
I won't be using it though... o.o
Doesn't match with the rest of my suite.

anaKonda said...

I think its called a balcony. All theaters and opera houses have them, the old ones anyways...

Anonymous said...

yeah its a balcony for old theathers there really old cause presedent lincon get shoot sittn in one watching a play but i got no use for one but i just put it in my room with all my free stuff

QT_Yaz said...

it took me a while to figure tht out last night, but I got it.
its like in opera shows, where some people get a special seat at the top

Ruth♡Houpisonfire said...

It's nice but I doubt I will ever use it :S

misz_paparazzi said...

I don't think I'll use it, but I'll keep it in my storage ;D

Dloo3t almama said...

it's nice .. but I don't need it .. so I kept it in my store!! XP

Pink_Lover786 said...

I dont think i will use it!;S

dreaming said...

Looks like opera gallery seats for sure.

Varinder ||♥|| Vpurple said...

hmm...interesting...

_JolieAnn_ said...

haha im laughing about the text
what is it?
because im really thinking the same as i opend the gift box
first i thought its a lamp but theres no light
but when you make it as big as you can i think you can use it as a little podium

Amalya said...

hey.in fact you know the parrot cage we has a few days ago? i used it like that:
http://i56.tinypic.com/xnz095.jpg

© Stardoll's Most Wanted... | All rights reserved.
Blog Layout Created by pipdig