Monday, October 18, 2010

HB WOOL SWEATER POLL

 
WHO WORE IT BETTER:
RULES: ABSOLUTELY N0 CHEATING OR ASKING ANYONE FOR VOTES!!! YOU WILL BE DISQUALIFIED AND NOT ALLOWED TO ENTER FUTURE POLLS!!! 

POLLS ARE FOR BLOG AND CLUB MEMBERS ONLY.

If you know someone breaking the rules please tell me as it's unfair to others.
*Anyone suspected of cheating will be disqualified an no prize will be paid.

PRIZE: $25sd or 25sd in gifts
ENDS OCT 22ND


Share:

34 comments

Foxy_Roxie said...

I'm doing a happy dance in real, lol.
Woop-de-doo(: I'm sooo happy(:

Foxy_Roxie said...

First comment, lol.

Lauradude96 said...

Ah, I didn't get mine in on time. :L
But these are great outfits!

Dloo3t almama said...

great outfits ... well done girls ... good job! =)

Pink_Lover786 said...

Good Job Good Luck to every1!;)

misz_paparazzi said...

Awesome(:

Rayko said...

Wow! Great outfits.:) Great job lol i realy love some of the looks.:]

HazeBlueBaby said...

Awesome outfit everyone! My vote goes to Foxy_Roxie

Avril14140/Mihaela said...

Wow :D

It's hard to decide! :O

Good luck to everyone :)

Life is good!..Svile2 said...

O my gaš, MY OUTFIT IS HERE!!!! ♥♥♥

cosimi said...

Cool my outfit:))
THX:))

GOOD LUCK TO EVERYONE

Princess__17 said...

My outfit is there, too! Thanks so much & good luck everyone!

LilBilla said...

All of us look great *.*
good luck to everyone ^^ <3

selena.g.65 said...

i post it in comment in your gest book too and i'm not here :O /@00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000

Angel_515 said...

omg my outfit is here 0_o
thx so much =)

phoebe/lemy100 said...

nice job everyone!! it's hard to choose favorite..they're all good!!

Lioba93 said...

oh thank you so much =)

GeminiRei said...

Wao! Hard to chose on who to vote.
Well, Ok. My vote gose to Svile2. ^^

Dané/Tammy_01 said...

I love what everyone did! Lovely outfits! =D

Romana/Romana.Dawn said...

Only one can win ;)

the2glams said...

nice i got into the poll(:
-the2glams

the2glams said...

nice i got into the poll(:
-the2glams

Hrly said...

grest outfits, i like the ones with the stardesign pants

Varinder ||♥|| Vpurple said...

crap i forgot to enter ;L
oh well, great outfits :D

Ruth♡Houpisonfire said...

I just adore many Gray&Black coloured outfits ♥ [:
Great job [:

Lettie97 said...

It's meee :D I never get votes though :(

PwincessSara/Sara said...

I'm there..I don't think it was the best though xDDDD

My vote...erm...Star-Kamilla. Loved it ;)

Bellitrix.. said...
This comment has been removed by the author.
Bellitrix.. said...
This comment has been removed by the author.
NeonBubblez4eva / Ashley said...
This comment has been removed by the author.
Natoustars said...

I'm in :D !
They are lots of great outfits :D

QT_Yaz said...

kool!!
awesome!
Well done ladies!! :)

Maggie / BeautyBxxtch said...

Awesome, first time in the polls :']
Good luck to everyone!

FashionMonarch/Emma said...

awww my outfit is in there, I didn't see it the first time

© Stardoll's Most Wanted... | All rights reserved.
Blog Layout Created by pipdig